fredag 12 april 2013

rasande fart

Det går framåt i en rasande fart tycker jag. Detta innebär en massa val för oss. I helgen måste vi bestämma golv och om 10-12 dagar kommer de bli dags att lägga det. Om inte innan känns det som.

Vi har en hel del val att göra. Småsaker som man inte tänker på. Golvbrunnar har vi valt idag iaf.


Såna här blir det i duscharna nere och spolknappar till toaletterna blir dessa från Gerberit.

 
 
Om jag typ hade haft obegränsat med pengar och varit halvgalen så hade jag velat ha en sån här spolknapp.beröringsfri och med spegelglas. Helt ärligt så tror jag inte ens om jag hade haft råd hade valt att köpa en så för det priset. Riktigt så galen är jag nog inte.  Priset var ju  helgalet...listpris 11500 kr.
 
 
 
Visst är den snygg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar